Avond4Daagse

Werkgroepen

Voorbereiden

Tijdens de voorbereidingen werkt stichting DAN met werkgroepen. Hierin maken we verschil tussen de werkgroep en de werkgroep-vrijwilliger.
Wanneer je in de werkgroep zit , ben je verantwoordelijk voor het organiseren van de betreffende activiteit (bijvoorbeeld de LEGO werkgroep, de TENTENKAMP werkgroep of de SWINGO werkgroep). In een klein team maak je in de periode van maart tot juni een plan om deze activiteit uit te kunnen voeren. Een planning maken, offertes aanvragen of aansturen van de werkgroep-vrijwilligers.

De werkgroep-vrijwilligers zijn meer ‘doeners’. Het is niet nodig om bij vergaderingen aanwezig te zijn, je bent er als ondersteuning van de werkgroep. Vanuit de werkgroep zullen er klusjes naar voren komen zoals spelletjes uitwerken, programmaboekje maken, nieuwe CREA onderwerpen uitwerken.

Op deze website kun je meer info en een aanmeldingsformulier vinden. Voordeel van de werkgroep en werkgroep-vrijwilligers is , dat je de tijd zelf kan inplannen (’s avonds, of in het weekend. Het is ook niet noodzakelijk om aanwezig te zijn in de speelweek zelf.