Datum speelweek 2020 bekend!

Zet het vast in je agenda.

Op 5 februari 2020 gaan we weer met elkaar brainstormen over het programma van de DAN Speelweek in 2020.

Op deze avond bedenken we met iedereen die wil het programma en het thema van de Speelweek én delen we de Werkgroepen in.

Wil je graag meedenken en meehelpen, kom DAN gezellig ook op 5 februari naar de bar in de Ringkant en drink een drankje met ons mee.

Voorbereiden – hoe DAN?

Tijdens de voorbereidingen werkt Stichting DAN met werkgroepen. Hierin maken we verschil tussen de werkgroep en de werkgroep-vrijwilliger.
Wanneer je in de werkgroep zit , ben je verantwoordelijk voor het organiseren van de betreffende activiteit (bijvoorbeeld de LEGO werkgroep, de TENTENKAMP werkgroep of de SWINGO werkgroep). In een klein team maak je in de periode van maart tot juni een plan om deze activiteit uit te kunnen voeren. Een planning maken, offertes aanvragen of aansturen van de werkgroep-vrijwilligers.

De werkgroep-vrijwilligers zijn meer ‘doeners’. Het is niet nodig om bij vergaderingen aanwezig te zijn, je bent er als ondersteuning van de werkgroep. Vanuit de werkgroep zullen er klusjes naar voren komen zoals spelletjes uitwerken, programmaboekje maken, nieuwe CREA onderwerpen uitwerken.