Avond4daagse

We hebben goed nieuws! De Avond4daagse is er dit jaar weer. Gezellig weer met z’n allen lopen. Loop je mee?!

Neem je een bidon of flesje mee? Bij de start kun je deze vullen zodat je onderweg wat te drinken hebt.

Hoe wat wie waar dan?

Kort samengevat:

• De Avond4Daagse is van dinsdag 4 juni t/m vrijdag 7 juni 2024
  • Start is altijd van 18.30 uur tot 18.45 uur

• Je koopt een dag- of weekkaart op de avond zelf of in de voorverkoop (zie kalender)
  • Je start iedere dagbij de Mettenburcht tussen 18.30 en 18.45 uur
  • Je loopt de aangegeven route(s)
  • Je stempelt je kaart bij de start én onderweg
  • Op de laatste avond (vrijdag 7 juni) haal je je medaille op

De kosten bedragen 5,00 euro per deelnemer voor een weekkaart en 1,50 euro voor een dagkaart.

Wil je meehelpen op een stempelpost of als klaar-over? Vul dan dit formulier in.

Vragen over de Avond4Daagse

Ik woon niet in Nieuwveen, kan ik wel mee doen?

Ja, iedereen kan mee doen.

Waar kan ik me aanmelden?

Inschrijven voor Avond4daagse kan op de eerste avond, maar kan ook op 24 mei tussen 18.30 en 19.00 uur bij de Scouting in de Mettenburcht.

Wat kost deelname.

Deelname kost 4,00 euro per deelnemer voor een weekkaart en 1,00 euro voor een dagkaart.

Zijn er stempelposten onderweg?

Ja zeker.

Zoals gebruikelijk zijn er stempelposten onderweg. Je stempelt bij het startpunt (de Mettenburcht) en onderweg.

Zijn er verkeersregelaars onderweg?

In principe wel op de drukke kruispunten.

Mits we voldoende vrijwilligers vinden zijn er op de drukke kruispunten verkeerregelaars.

Hoe ontvang ik mijn medailles?

Op de laatste avond van de Avond4Daagse is ook de medialle-uitreiking.