wij zijn
stichting dan!

Stichting DAN bestaat alleen maar uit vrijwilligers. Iedereen die ook maar iets doet voor Stichting DAN doet dit op vrijwillige basis. Zowel het organiseren als het begeleiden van de activiteiten. Het bestuur, de werkgroepleden, de EHBO-hulpverlener, allemaal vrijwilligers. Zonder deze vrijwilligers geen Stichting DAN.

DAN

“We organiseren activiteiten en sociale evenementen in Nieuwveen die de inwoners van ons dorp binden”

Buiten

Omdat de Speelweek in de zomer is, proberen we zoveel mogelijk buiten-activiteiten te organiseren.

Communicatie

De website, Facebook, Instagram, Twitter, maar vooral ook onze eigen DAN-app! We houden je via allerlei manieren op de hoogte van het wel en wee van DAN.

Avontuurlijk

Durf jij het aan? In een tentje slapen tijdens het Tentenkamp, met je ouders in de sloot springen tijdens de Mudrun, of in een wiebelende zeepkist de helling af?

Plezier

Daar doen we het voor. Plezier tijdens het organiseren en plezier voor de kinderen tijdens de activiteiten.

Verbinding

Met z’n allen, regelen, uitvoeren en plezier maken. Samen plantjes oppotten of achter een crea-tafel staan tijdens de Speelweek. Samen Nieuwveen opruimen. Wij verbinden.

Gezelligheid

Natuurlijk willen we leuke dingen organiseren voor de kinderen. Maar gelukkig hebben we het ook altijd heel gezellig met elkaar.

De tijdlijn van Stichting DAN

2013
2019
2020
2021
2022

2013

In 2013 organiseerde DAN voor het eerst de DAN-speelweek. De kindervakantieweek in de laatste week van de grote vakantie. Dankzij veel geweldige vrijwilligers en een enthousiaste groep jonge ouders in het bestuur werd dit een groot succes.

2019

Wat was het een succes! De avond4daagse is terug in Nieuwveen! Door de hoge opkomst en leuke reacties hebben we inmiddels al besloten dat we volgend jaar weer samen (Scouting Nieuwveen en Stichting DAN) dit evenement willen organiseren.

2020

Bijna ging de Speelweek helemaal niet door. Door alle Corona-19 maatregelen was het organiseren van een vergunningsplichtig evenement verboden. Maar we hebben toch iets bedacht!

Voor de Avond4Daagse is er ook een mooi alternatief gevonden, de Avond4Daagse Home-Edition.

2021

Ondanks corona toch een plantjesmarkt, een A4D – Home Edition en zélfs een nieuwe activiteit: Nieuwveen Schoon.

2022

Stichting DAN bestaat 10 jaar en we organiseerde de 10e (!) speelweek. Tijd voor een verjaardagsfeestje.

Doe lekker

mee dan!

Gedurende het jaar organiseren we veel activiteiten. Van de Avond4Daagse tot de Plantjesmarkt en de Speelweek en nog veel meer. Voor iedereen is er wel een leuke activiteit om lekker mee te doen.

Dan bestuur

Freddy Spek

Franc Stichting Dan

Franc van der Meer

Penningmeester

Madelon Hoogenboom

Yvon

Yvon Kluft

Ronald Kuijpers

Marko Schiedam

Dannie

Mascotte

kom jij ook helpen dan?

Vul het formulier in en we laten snel wat van ons horen. Alvast bedankt.