welke activiteiten dan?

De speelweek is elk jaar HET grote evenement van stichting DAN. Maar omdat wij jullie die andere 51 weken enorm missen, proberen wij ze veel mogelijk andere activiteiten te organiseren. Een aantal van deze komen jaarlijks terug, zoals het dorpsstraatfeest, disco en wandelvierdaagse. Via de social media en de DAN APP houden we je op de hoogte.

activiteiten

Speelweek

De DAN speelweek is altijd in de laatste week van de zomervakantie. Op maandagochtend is de spectaculaire opening, en op vrijdagmiddag sluiten wij de week dan weer gezellig af. Dit jaar is het thema ‘Dannie de wereld rond’

Tijdens deze week worden er voor kinderen tot 12 jaar leuke activiteiten georganiseerd, zoals de creatieve ochtend, tentenkamp, disco, mudrun en nog heel veel meer. Kijk verder voor meer informatie, we zien jullie graag in de speelweek.

Dorpsstraatfeest

Ook dit jaar staan we weer op het dorpsstraatfeest van Nieuwveen. Kom langs voor een lekkere pannenkoek, passe-partout bandje voor de speelweek en nog veel meer. Voor alle informatie klik verder via ‘lees meer’

Avond4daagse

Wandelen maar. In 2024 is er weer een Avond4Daagse!

Dit jaar vindt deze plaats van dinsdag 4 juni t/m vrijdag 7 juni.

Loop jullie weer gezellig mee?

activiteiten