welke activiteiten dan?

De speelweek is elk jaar HET grote evenement van stichting DAN. Maar omdat wij jullie die andere 51 weken enorm missen, proberen wij ze veel mogelijk andere activitetien te organiseren. Een aantal van deze komen jaarlijks terug, zoals de plantjesmarkt, disco en wandelvierdaagse. via de social media en de DAN APP houden we je op de hoogte.

Speelweek

De DAN speelweek is altijd in de laatste week van de zomervakantie. Op maandagochtend is de spectaculaire opening, en op vrijdagmiddag sluiten wij de week dan weer groots af.

Tijdens deze week worden er voor kinderen tot 12 jaar leuke activiteiten georganiseerd, zoals de creatieve ochtend, Tentenkamp, disco, mudrun en nog heel veel meer. Kijk verder voor meer informatie, we zien jullie graag in de speelweek.

Plantjesmarkt

Als start van het nieuwe seizoen, organiseren wij een verkoop van diverse zomerplanten op het plein van de COOP in Nieuwveen. Een breed assortiment, variërende plantenbakjes en veel mooie kleuren brengt het voorjaar in huis. Deze worden door de vrijwilligers samengesteld en te koop aangeboden. De opbrengst hiervan gaat volledig naar Stichting DAN en wordt gebruikt voor de speelweek.

Avond4daagse

We hebben goed nieuws! De Avond4Daagse gaat toch door, corona-proof.

Eerder dit jaar kondigden we aan dat de Avond4Daagse voor 2020 geheel was geannuleerd wegens corona en dat is ook zo voor de vorm die we allemaal kennen. Met z’n allen iedere dag samen een andere route lopen, wandelend achter elkaar aan. Door de corona-maatregelen kan dit niet op deze manier dit jaar.

Maar er is een alternatief! De A4D – Home Edition.

Disco

Een paar keer per jaar worden er kinderdisco’s georganiseerd. Elke jaar is er een nieuw thema, zoals haloween, koningsdag of piraten. Kijk in de agenda voor meer info.

Fifa20

In januari 2020 hebben wij voor de eerste keer een FIFA20 toernooi georganiseerd. Samen met vrienden kon je op meer dan 10 playstations spelen in de sporthal. De professionele begeleiding zorgt voor een spannende competitie.