FIFA toernooi

Stichting DAN staat voor Stichting DorpsActiviteiten Nieuwveen en dus organiseren we Activiteiten in / voor Nieuwveen. En niet alleen de DAN-Speelweek..

In 2019 organiseerden we samen met Scouting Nieuwveen de Avond4Daagse en de Halloween Disco. Dat doen we in 2020 weer. En meer.

Om te beginnen willen we 2020 goed inluiden met een heus FIFA toernooi.

Dat gaan we doen op vrijdag 3 januari tussen 13.00 en 17.00 uur voor kinderen van 8 t/m 15 jaar. De kinderen worden na inschrijving door de organisatie (op leeftijd) ingedeeld in teams. En DAN?

Tijdens het toernooi zijn er o.a. 2 eventmanagers van de mede-organisator aanwezig. Deze eventmanagers beginnen het toernooi met het uitleggen van de regels. Daarna worden de eerste poulwedstrijden gespeeld.

De te spelen wedstrijden worden getoond op een groot scherm zodat iedereen weet tegen wie hij of zij speelt. We spelen in poules van 4 waarbij iedereen minstens 3 wedstrijden speelt.

Na de poule-fase plaatsen de beste spelers zich voor de knock-outfase. Afhankelijk van het aantal deelnemers wordt er bepaalt hoeveel spelers er door gaan.

De afvallers kunnen vrijspelen op de playstations die niet in gebruik zijn.
Aan het einde van de knock-outfase wordt de finale gespeeld op een groot scherm.

De nummers 1, 2 en 3 ontvangen een prijs.

Dus train je suf, zet je schrap en schrijf je in.