Mini-speelweek 2020

Afgelopen zomervakantie hebben we ondanks alle maatregelen toch nog een mini-speelweek kunnen organiseren. We hebben uiteindelijk nog de Vossenjacht, een Funworld dag en als afsluiter een avond lasergamen kunnen organiseren. Tussendoor kon er op donderdagavond voor een ingekleurde kleurplaat bij Kees de ijsboer een gratis ijsje worden gehaald!

Vossenjacht

Op woensdagavond zaten er 8 vossen verstopt in Nieuwveen. Dit varieerde van een Piraat tot de meiden van K3 en ook Dannie was ergens te vinden. De hele avond werd er druk gezocht in de straten. Had je iedereen gevonden? Dan kon je terug naar het beginpunt en kreeg je wat lekkers en de enige echte groene DAN Wuppie!

Funworld

Op vrijdag was er op één van de velden van de Nicolaas Boys een complete DAN Funworld ingericht. Er waren weer verschillende activiteiten zoals het springkussen, een rodelbaan, een enorme swing-off en ook een stormbaan van bijna 20 meter!
De hele dag hebben de kinderen lekker gespeeld op alles wat er was. Tussendoor konden ze ook nog genieten van heerlijke broodjes knakworst want al dat spelen maakt hongerig!

Lasergamen

Ook dit jaar konden we het lasergamen niet achterwege laten. We hebben op vrijdagavond meer dan 80 kinderen in teams tegen elkaar laten strijden. Alles werd weer voorzien van de nodige muziek en lichten voor een heerlijke sfeer. Zeker toen het wat later op de avond donkerder werd was het helemaal mooi om iedereen over het veld te zien gaan.

Met elkaar hebben we er toch nog een aantal leuke en gezellige activiteiten van gemaakt in de DAN mini-speelweek en we hopen dat het volgend jaar wel volledig door kan gaan. Binnenkort horen jullie meer over het opstarten van de voorbereidingen voor de speelweek 2021!