Kerst-kleur-kaarten aktie

kerst

Kerst-kleur-kaarten aktie

Afgelopen weekend heeft DANnie niet stilgezeten. Hij heeft bij De Veenvogel een heleboel blanco kerst-kleur-kaarten afgegeven. Samen met deze brief voor de kinderen:

Door Corona zullen de feestdagen misschien wat anders zijn dan andere jaren. Voor sommige mensen, bijvoorbeeld mensen die alleen zijn, wordt het misschien wel een beetje stil of saai. Hoe leuk is het dan dat die mensen post krijgen door de brievenbus.

Wat moet je doen?
Het lijkt Dannie geweldig om naar die mensen een kerstkaart te sturen, en daar hebben we dan ook wat op bedacht. De Stichting DAN kerstkaarten actie:

1. Kleur de DAN kerstkaart in
2. Op de achterkant kun je nog wat leuks schrijven
3. Zet je naam en je leeftijd onderaan
4. Stop de kaart in de DAN kerstbrievenbus op school of bij de COOP.

DANnie zorgt er voor dat de kerstkaarten bij de mensen thuis in de brievenbus vallen, je hoeft er dus geen adres op te schrijven.
Natuurlijk mag je ook een kerstkaart zelf naar iemand sturen, bijvoorbeeld naar opa en oma. Dan kun je zelf het adres erop schrijven en die in de postbrievenbus doen. Vergeet dan niet
een postzegel te plakken.

Wedstrijd
Uit de kaarten die in de DAN kerstbrievenbus zijn gedaan kiest DANnie ook nog de mooiste uit! En kun je dus ook nog iets moois winnen.

Doe jullie best, maak veel mensen deze feestdagen blij met een leuke kaart.

Feestelijke groetjes,
Dannie