Dutch Duo

Vinden jullie het ook zo leuk, hoe onze mascotte DANNIE online tot leven komt? Voor iedere gelegenheid is er wel een online DANNIE beschikbaar. En zo niet, dan wordt ie gemaakt.

Door wie DAN? Hoor ik je denken. Nou, door Dutch Duo. En wat doen die allemaal DAN? Je kunt het hier lezen:

DutchDuo is een zaak voor ondernemers. Een Business-to-Business Communicatiebureau dat weet hoe ze mensen voor jouw merk in beweging kan krijgen. Creatief, zakelijk, effectief en uitgekookt. Want b-to-b is immers gewoon b-to-c.

Als ondernemer weet jij hoe lastig het is mensen in beweging te krijgen en ze de boodschap over jouw product of dienst te laten geloven. Zeker in de zakelijke markt.

Door jarenlange ervaring met communicatie voor corporates en MKB-bedrijven weet DutchDuo inmiddels wat er nodig is om helder over jouw merk, product of dienst te communiceren. Altijd vanuit een goed doordachte basis met opvallend effectief resultaat.

Onze ervaring leert dat creativiteit verkoopt. En ervaring plus een hoop creativiteit is wat je bij ons krijgt. We kijken net even anders naar jouw uitdagingen. Maar dat mag je ook van een bureau verwachten. Wat je bij ons extra krijgt, is dat we heel goed kunnen denken als ondernemers. We zijn het zelf immers ook. Dus spreken we jouw taal. En vooral die van jouw klanten.