Dorpsstraatfeest

Op 28 juni 2024 staan wij weer met een kraam op het dorpsstraatfeest!

Op deze pagina lezen jullie alles wat wij daar gaan doen, zien we jullie daar?

Hoe wat wie waar dan?

We hebben een kraam op het speciale kinderplein. Hier staan meerdere kramen die gericht zijn op de jongere bezoekers. Ook zijn daar voor de kinderen allerlei activiteiten te doen en kun je allerlei lekkere dingen eten en drinken.

Het kinderplein is te vinden aan het einde van de Dorpsstraat ter hoogte van de katholieke kerk. We hebben heel veel leuke dingen op de planning staan.

We gaan verse pannenkoeken verkopen, gaan op zoek naar vrijwilligers die ons kunnen helpen tijdens de activiteiten maar zoeken ook leden voor in het bestuur (wat echt heel leuk is!). De passe-partout bandjes zijn weer te koop net zoals onze DAN bidons. Daarnaast kun je ons steunen door het inleveren van je statiegeldflessen en kun je een donatie doen in onze DAN-Donatie-Melkbus.

Hieronder kun je lezen wat we allemaal gaan doen!

Wat gaan we allemaal doen DAN?

Passe-partout verkoop
We verkopen weer passe-partout bandjes voor de speelweek. Hiermee kun je deelnemen aan alle activiteiten behalve het tentenkamp. Een passe-partout kost € 15,- in de voorverkoop.

Programma Speelweek 2024
Het hele programma van de aankomende speelweek zal er te zien zijn, maar dat heb je vast al bekeken op onze site?

Vrijwilligers werven
Een speelweek kan niet georganiseerd worden zonder vrijwilligers. Daarom vragen wij of je wilt helpen bij 1 of meerdere activiteiten. Dat kan zijn dat je achter de bar staat, of naast een springkussen maar ook met het klaarzetten van de activiteiten en daarna het opruimen is hulp zeer gewenst. Kijk eens in dit formulier waar je zou kunnen helpen, elke vrijwilliger is er één! Als extra mag je aan het eind van de speelweek op de vrijwilligers BBQ komen!

Bestuursleden werven
Voor Stichting DAN zelf zijn we in het bestuur ook nog op zoek naar bestuursleden die willen meedenken en beslissen over de activiteiten die wij organiseren voor de kinderen van Nieuwveen. Wil je meer weten over wat het inhoudt vraag ons naar de mogelijkheden.

Flessen

DAN bidons en wuppies
Op de kraam zullen er weer heel veel groene DAN wuppies liggen. Ook verkopen we de DAN bidons zodat je in speelweek en daarbuiten altijd drinken bij je hebt.

Pannenkoeken en limonade
We gaan heerlijke pannenkoeken bakken en verkopen, kies welke topping je erop wilt en smullen maar! Daarnaast zal er limonade en water verkocht worden.

Statiegeld actie
Bij onze kraam zal er een grote container staan van Coop Rehorst waar we statiegeld flessen, blikjes en flesjes in verzamelen. Heb je nog wat lege flessen neem ze mee en lever ze in. Op deze manier doneer je voor Stichting DAN.
Wij leveren de flessen in bij Coop Rehorst als daar tijdens de speelweek onze statiegeldactie loopt.

Donatie-melkbus
Omdat voor ons het organiseren van de speelweek en alle andere activiteiten ook veel kost zijn we gebaat bij sponsoren en donateurs. Mocht je ons een extra steuntje in de rug willen geven dan kan dat via een donatie in de melkbus. Alvast heel erg bedankt!