Wij zetten graag vrijwilligers in het zonnetje!

De DAN Speelweek en alle andere activiteiten worden geheel mogelijk gemaakt door de inzet van vrijwilligers. Zij zetten zich voor, tijdens en na de DAN activiteiten 100% in om alles mogelijk te maken. Van het bedenken, organiseren tot het uitvoeren van de activiteiten.

vrijwilligers

Dit vinden anderen van ons

vrijwilligers

Stichting DAN scoort gemiddeld een 5 van 5!

Op basis van de mening van 6 personen.

Bedankt!

De DAN Speelweek 2023 was weer een groot succes! Met het thema van dit jaar “Dannie gaat op wereldreis” hebben Dannie en heel veel kinderen weer enorm genoten van alle activiteiten. Ter land, ter sloot en van de dijk, Avonturenland, Creatieve ochtend, Tentenkamp, Witte wereld enz. teveel om op te noemen. Heel veel vrijwilligers hebben hieraan meegewerkt en we willen jullie allemaal ontzettend bedanken. We hebben de week weer afgesloten met de “vrijwilligers-BBQ”, een gezellig moment om even na te kletsen over de week. We hopen dat we volgend jaar weer op jullie mogen rekenen!

Soorten vrijwilligers

Het DAN vrijwilligers team bestaat uit verschillende soorten vrijwilligers.

Zo kan iedereen op zijn eigen manier zijn steentje bijdragen en ook bepalen hoeveel tijd hij/zij eraan kan of wil besteden.

• Bestuursleden
  • Werkgroep leden
  • Werkgroep vrijwilliger
  • Speelgroep vrijwilliger

Lees hier meer over wat elke vrijwilliger zowel doet!

Kom jij ook helpen dan?

Vul het formulier in en we laten snel wat van ons horen. Alvast bedankt.